Jesteś właścicielem tej firmy?
Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?
Zarządzaj stroną tej firmyDodaj opinię
Dziękujemy. Twoja opinia wkrótce pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana
Opinie użytkowników
Dodaj opinięUsługodawca jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
-
Godzinę temu platforma handlowa Erli napisała mi w wiadomości, że zostaną mi zwrócone pieniądze za zakupy. Ja chcę, aby towar, który zamówiłam 08.10 został mi dostarczony. Wczoraj tj. 14.10 skontaktowałam się telefonicznie z obsługą klienta firmy Mateo - Service Mateusz Borkowski i zostałam zapewniona, że towar, który zamówiłam zostanie powtórnie do mnie wysłany, gdyż poprzednia paczka zawieruszyla się, bo odkleiła się etykieta z paczki. Dziś tj 15.10 miała paczka z zamówionym przeze mnie towarem wyruszyć do mnie. Jednak nadal nic się nie dzieje. Czuję się oszukana i wściekła gdyż towar - dwie lampki nocne z kryształkami na łączną kwotę 325,80 zostały opłacone przelewem natychmiastowym.